Αρχή και Τέλος – Υπόθεση Λιγνάδη

Αυτό ήταν και το τέλος ή μάλλον ο προθάλαμος του τέλους σε μια λαμπρή σταδιοδρομία στο χώρο του θεάτρου: καθηγητής σε περίοπτα σχολεία της Αθήνας όπως είπε, εκπαίδευσε πάνω από 500 παιδιά στον τομέα της θεατρικής παιδείας με τα θεατρικά εργαστήρια – προετοιμάζοντας κάποιους από αυτούς για περαιτέρω σπουδές σε θεατρικά ιδρύματα. Γιος ο ίδιος γνωστού καθηγητή-φιλόλογου, αρθρογράφου επίσης περί τα θεατρικά δρώμενα, ακολούθησε μια πορεία ως ηθοποιός, σκηνοθέτης, διδάσκων τη τέχνη της υποκριτικής ο ίδιος – με αποκορύφωμα το διορισμό του στην ανώτατη κρατική σκηνή, ως καλλιτεχνικός διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου.

Ο ίδιος τόνισε στην απολογία του προς την Ανακρίτρια μεταξύ άλλων – και καλών και κακών, πως αναβάθμισε το πεδίο της δραστηριότητας του θεάτρου αυτού (Εθνικού) δίνοντας έμφαση στο κλασσικό ρεπερτόριο, μετονομάζοντας τη σκηνή του Ρεξ σε σκηνή Ελένης Παπαδάκη (δολοφονημένης ηθοποιού στην περίοδο της Κατοχής) κάτι που τον έφερε ενάντια σε γνωστές θέσεις της Αριστεράς. Όλος αυτός ο αγώνας του και η προσφορά του στα κοινά, έφερε έτσι κι αλλιώς μια αναγνώριση στους κύκλους των θεατρόφιλων ή και ευρύτερου κοινού π.χ. γονείς μαθητών, δημοσιογραφικούς κύκλους κ.ά

Παράσταση Αντιγόνη – Σοφοκλή

Ο κατηγορούμενος έχει το πλεονέκτημα της αθωότητας μέχρι την τέλεση της δίκης και την τεκμηρίωση του βαθμού της ενοχής του.

Κώδικας Ποινικής Δικονομίας

Ωστόσο η υποκριτική που δίδασκε δεν τον απάλλαξε από τη δική του εκδοχή μιας προσωπικής υποκριτικής γεμάτης ψεγάδια κρυμένα κάτω από τον μανδύα της σεξουαλικής ανθρώπινης συμπεριφοράς. Ήτοι αλλόκοτες πρακτικές – κυρίως όμως η συναναστροφή με αγόρια και κορίτσια – ιδίως αγόρια, που στο πρόσωπο του έβλεπαν τον «μάγο» που θα τους οδηγούσε στο προσκήνιο μια λαμπρής δημοσιότητας όπως την είχαν στο μυαλό τους πλάσει, μέσα από τα διάφορα ριάλιτι, τις εμφανίσεις στο μουσικό στερέωμα νεαρών καλλιτεχνών τραγουδιστών, χορευτών, κ.ά.

Αυτή τη δημοσιότητα, την αναζήτηση της, κάποια νεαρά άτομα την έψαξαν σε προθαλάμους καμαρινιών, που οδήγησαν όμως σε άλλους προθαλάμους όπως στον προθάλαμο του σαλονιού του ηθοποιού – σκηνοθέτη και πολύ γρήγορα στην κρεβατοκάμαρα. Ήταν νέα παιδιά ανήλικα τότε, που από φόβο και ντροπή, απέκριψαν τα περιστατικά που τους σημάδεψαν τη ζωή. Εκμαυλιστής ανηλίκων – μεταξύ άλλων, σκηνοθέτης στη σκηνή – στην ίδια του τη ζωή ενός δράματος που καλείται τώρα η ελληνική δικαιοσύνη να φωτίσει και συνακόλουθα να αποδώσει την αληθινή υπόσταση σε περιστατικά και την συναρμόζουσα τιμωρία.

Το Χρονικό της Κράτησης

Στις 4 ακριβώς το μεσημέρι της Παρασκευής 26/2/’01 το κλειστό όχημα της διεύθυνσης των μεταγών με τον Δημήτρη Λιγνάδη εντός αυτού, πέρασε την πρώτη πόρτα και στη συνέχεια, τη δεύτερη, κεντρική πύλη του Καταστήματος Κράτησης Τρίπολης. Θα τηρηθεί το υγειονομικό πρωτόκολλο για τον σκηνοθέτη – ηθοποιό έτσι όπως προβλέπει η νομοθεσία με αφορμή την πανδημία. Αμέσως, μετά, θα οδηγηθεί στην ειδική πτέρυγα για τους κρατούμενους που κατηγορούνται ή έχουν καταδικαστεί για σεξουαλικά εγκλήματα ή για εγκλήματα γενετήσιας αξιοπρέπειας.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s